Stærk Trænerfront i Køge Kricket Klub KKK:

Præsentation af klubbens kræfter.

Dennis Seier er en af KKKs trænere for ungdommen.
Dennis har fungeret som træner i mange år.

For tiden er Dennis træner for Køges ungdom samt det danske U-19 landshold. Dennis har Level 2 samt NCA træner kompetencer. Har været træner i DCF regi siden 1995.

Dennis har været sekretær for klubben og er kontaktperson i forhold til Master Klub ordningen. Derudover har Dennis også været valgt ind i bestyrelsen for Køge Kricket Klub.

Dennis spiller også for klubbens legendariske Oldboys hold.

Kontakt via mail kan ske på: ds@koegecricketclub.dk

Søren Sørensen er en af KKKs trænere for ungdommen.

Søren er 47 år, gift på 19. år, har 3 børn i alderen 13-15 og arbejder som anlægsmontør.

Sørens cricket karriere startede i Køge som 5-årig. Siden har han spillet 14 år i Glostrup. Resten af tiden og frem til nu igen i Køge. Søren har spillet på forskellige ungdomslandshold og hele 10 år på A-landsholdet hvor han nåede at spille 34 landskampe.

For tiden spiller han på Køges legendariske Oldboys hold som anfører.

Søren er ungdomsleder og ungdomstræner for miniput, lilleput og drenge spillerne. Han har været træner i 2 år og gennemgået DCF trænerkursus 1-2-træner.

Søren er også valgt ind i bestyrelsen for Køge Kricket Klub.

Kontakt via mail kan ske på: ss@koegecricketclub.dk