Fire nationers EM2018 for 40+årige afholdes i Køge Kricket Klub. Turneringen afvikles i uge 30 fra mandag til fredag. Mandag d. 23. juli kl 11.00 spilles turneringes to første kampe. Der spilles på 2 baner. Bane 1 kamp England vs Spanien og Bane 2 kamp Holland vs Danmark.

Se foto af kampprogrammet samt den informative artikel fra Køge Lørdagsavis.

To nye skriverhuse klar til EM. Formand Jan Rasmussen fra Køge Kricket Klub byder velkommen til to nybyggede skriverhuse til kricket klubbens baner på Køge Stadion. I EUC Sjælland i Køge har en række syriske flygtninge i komptenceudvikling, under ledelse af faglærer Allan Petersen bygget to rigtigt flotte skriverhuse til klubben. Skriverhuse som har taget et halvt år at bygge, får deres ilddåb når der i uge 30 afholdes EM.
EM turneringen er bl.a. sponsoreret af SparNord Fonden med 25.000kr. Tak til direktør Jesper Køster fra SparNord i Køge for overrækkelsen af check.