Køge Kricket Klub har netop fået udtaget hele otte ungdomsspillere til U/15 og U/17 landsholdstræning.

Det er et foreløbigt klimaks på det store og seriøse arbejde, som vore ungdomstrænere udfører til hver eneste træningsdag", siger en stolt formand Jan Rasmussen fra Køge Kricket Klub.

De otte spillere er Simon Sørensen, Obeidullah Safi og Mateen Sarwar til U/15 landsholdet og Shahabodin Uriaqkil, Imal Uriaqkil, Shahidullah Safi, Shahram Safi og Jamshid Khan, der skal til træning med U/17 landsholdet.

Så det var med stor glæde og stolthed at ungdomstræner Søren Sørensen modtog opkaldet fra Dansk Cricket Forbund med invitationen til deltagelse i de to landsholdssamlinger der finder sted i den kommende uge, 2.-3. juli i Svanholm Park.

#WeAreKøge #HverDag
Dansk Cricket-Forbund