Køge Kricket Klub tilbyder nu andre cricketklubber eller sportsklubber at købe et af vores skriverhuse (udendørs opholdspavillon).

Køge Kricket Klub sælger et såkaldt skriverhus. Dette hus har skriveplade og plads til at 3 personer kan sidde ved skrivebordet og fx føre regnskab under cricketkampe/turneringer.

Skriverhuset blev senest benyttet i Køge under sommerens EM2018 for Oldboys cricket. Huset kan bruges af alle, som har brug for at sidde i ly/læ for vejrliget under udendørsaktiviteter og kan bruges af mange forskellige sportsforeninger. Kan bruges til dommerophold, VIP-lounge eller som bod til udsalg af mad&drikke. Kun fantasien sætter grænser!

Huset er nemt at flytte og Køge Kricket Klub kan hjælpe med kontakt til vognmand som kan stå for flytning og transport til Jeres klub.
Huset er fra 2018 og fremstår derfor helt nyt og nymalet. Der er låsbar dør og egner sig derfor til at kunne stå sikret og udendørs. Der er også indlagt el-net, så der skal kun en forlængerledning til og huset har strøm.

Send gerne denne besked videre, hvis du synes du kender en klub eller forening som kunne benytte sig af vores tilbud.
Kontakt sekretær Kamran Sarwar i Køge Kricket Klub. Enten via mail ks@koegecricketclub.dkeller via telefon 40384871 for yderligere.

Se også annoncen og større billeder på vores Facebook Page: Facebook.com/koegekricket