Crickettræner i Køge

Køge Kricket Klub søger en træner, som har lyst til at træne klubbens ungdomsspillere.

Der søges efter en træner, som kan være med til at udvikle klubbens ungdom og dermed være medvirkende til, at Køge Kricket Klub på sigt kan gøre sig gældende i de øverste rækker i Dansk Cricket.

Det vil være en mulighed, at man også træner seniorholdene. Det er dog ungdomsspillerne, som har klubbens prioritet. Der lægges op til træning 1-2 aftener pr. uge.

Klubben tænker, at en ny træner skal starte op til i foråret til udendørssæsonen 2022.

Hvis man er interesseret i at høre mere om stillingen, så er man velkommen til at kontakte klubbens formand Lisbeth Søndergaard, som kan fortælle mere om blandt andet aflønning, træningstider og hvilke tanker klubben har.

Lisbeth Søndergaard
Formand, Køge Kricket Klub