Køge Kricket Klubs formand Jan Rasmussen er stolt af at kunne præsentere en ny sponsor for Køge Kricket Klub.
Den nye sponsor er firmaet Netværkssmeden (netsmed.dk).
Firmaet har allerede stået for en fiberforbindelse til klubhuset.
Med denne fiberforbindelse står Køge Kricket Klub bedre rustet til at kunne tage fremtidens opfordringer op mht hurtige netforbindelser og krav til stabilitet når der fx skal streames video fra kampe eller afholdes E-sportsarrangementer og lign. i klubben.

Netværkssmeden leverer trådløse radiokædeforbindelser til erhvervslivet. Vi bestræber os på at levere kvalitet og stabilitet. Vores forbindelser kan leveres enten som backup eller primær forbindelse. Priserne er vejledende, og der kan være lokale forhold som gør evt. levering mere omkostningsfuld. Alle forbindelser kan også leveres som MPLS.

MANDAG TIL FREDAG 8-16

Ring 70 20 30 75 - www.netsmed.dk